piątek, 3 stycznia 2014

Wstęp

Tytuł: Your choice, czyli Twój wybór.

Opis: Osierocona dziewczyna wiedzie spokojne życie jako bibliotekarka na uniwersytecie, u boku swoich przyjaciół, brata oraz chłopaka. Wszystko jednak staje na głowie, gdy poznaje Liama Payne'a. Stanie przed nie lada wyborem. Co zadecyduje o jej wyborze i jak dalej potoczą się losy Katherine Tomlinson, dowiecie się z kolejnych rozdziałów.

Miejsce akcji: Doncaster.

Czas dodawania rozdziałów: Będą się pojawiać co 2, 3 lub 4 dni.

Od autorki: Witajcie moi drodzy. To już mój trzeci z kolei blog. Poprzednie możecie znaleźć, klikając na mój profil, znajdujący się po prawej stronie. Ostatnim razem opowiadanie było o homoseksualistach. Czas teraz na coś bardziej realistycznego, co, mam nadzieję, przypadnie wam do gustu. Tutaj chłopaki nie są sławnym boysbandem, podbijającym serca milionów dziewczyn na całym świecie, a zwykłymi ludźmi. Jeśli spotkacie się z nieprawdziwymi faktami (np. odłącznie studiów) nie przejmujcie się. Na potrzeby opowiadania, wprowadziłam trochę fikcji. Liczę z waszej strony na szczere komentarze oraz opinie. Najbardziej ciekawi mnie zdanie moich stałych czytelników, więc nie wstydźcie się i walcie do mnie śmiało! Chyba powiedziałam już wszystko, także zapraszam na pierwszy rozdział!

Bohaterowie (liczba w nawiasie oznacza wiek):


Katherine Tomlinson (19)
Zayn Malik (21)
Liam Payne (19)
Harry Styles (20)
Louis Tomlinson (20)
Niall Horan (20)
Emily Forbes (20)
Alice Johnson (20)
Taylor Swift (19)
Martina Stoessel (19)

7 komentarzy:

  1. Jej nowy blog! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No,no,ciekawie się zaczyna ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy blog ! Yay <33
    PS Wybrałaś dwa moje ulubione zdjęcia Liam'a i Zayn'a :)) xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aww, pewnie nabiłam sobie punktów u Ciebie haha :P x

      Usuń
  4. Jeju <3 Świetne :) Bardzo mi się podoba i czekam na następny rozdział :) Oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny :) czekam na kolejny @wazzupniamx

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo! ciekawie! Wiem, wiem ... mam troche do nadrobienia, ale spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń